We hebben een Clever gekocht

Dag allemaal,

In onze haven liggen twee Clever’s, ik heb deze altijd al erg mooi gevonden. We hebben daarom vorige week toen we de kans kregen ook een Clever 23 aangeschaft, deze stond hier te koop in de categorie ‘Marktplaats’. We zijn er erg blij mee, de trailer die bij zat hebben we niet nodig en staat nu op marktplaats. Het is een fijne boot, ik denk dat ik nog een paar kleine dingen wil aanpassen waaronder het doorzichtige luik naar de kuip (deze is in twee delen een nieuw exemplaar kan geen kwaad), maar deze zal wel niet meer zo makkelijk te krijgen zijn.

Ik ga even lekker rond kijken op het forum om tips/trucs op te doen. Zo te zien is er voldoende informatie te vinden…

Goed, Marco

1 Like

Hee, welkom en gefeliciteerd met de aankoop. Wil je ook vertellen waar je ligt?

Leuk dat je je aangemeld hebt.

Gr Rob

Dag Rob,

Bedankt. In Haren, vlakbij Groningen…

Groet, Marco

Ah, paterswoldse meer.

De luikjes kan je voor zover ik weet nergens kopen. Er is ergens een link over het vervangen van perspex op de clever. Ik kan perspex vormen copieren zodat je een nieuwe hebt. Er is ook een forummer die de geleidestrips van de kajuitingang heeft laten lasersnijden.
Van 2 luikjes naar 1 is weer een nieuwe utdaging. Misschien heeft 1 van de boten in je haven 1 luik? Keertje passen op jouw boot? Dat we die een keer copieren?

Gr Rob

Dag Rob,

Nou dat zou geweldig zijn, we hebben vandaag even de hele boot gepoetst en het luik is nu nog meer een doorn in het oog. Het zou de kers op de taart zijn. Ook twee delen zou voor mij prima zijn…als je in de buurt bent ben je van harte welkom, ik wil de twee luikjes ook wel naar je toe brengen hoor wanneer het jou past. Laat het me maar even weten…

Met groet, Marco

Halo Marco,

Ik heb twee jaar geleden het luik, de schuif en de geleiders vervangen door nieuwe. Ik was van mening dat ik de cad tekeningen had opgeladen.
Als je ze niet vindt, gil dan maar, dan snor ik ze terug even op.

groetjes,
Victor

1 Like

hier een verslag van het vervangen van Perspex.
klik op deze link
Als je nieuw perspex koopt en het oude meeneemt kan ik het voor je copieren. Als je het kan laten snijden wordt het natuurlijk veel strakker.

Groet, Rob

2 Likes

Hoi Marco, heb je misschien de link van de aanhanger op marktplaats. Heb zelf interesse om deze over gelopen voor mijn sportina 680.

Met vriendelijke groet, Tim

Dag Tim,

Helaas. Deze was al binnen 1 week verkocht op marktplaats.

Gr. Marco