Toilet in bouwen clever 23

Na jaren zeilen op verschillend boten nu Clever 23 gekocht. Sportief zeilend bootje, erg tevreden mee. Alleen een gemis is het toilet zeker nu in Corona tijd. Alle afsluiters en slangen zijn nog in de boot aanwezig. Alleen pot plaatsen en klaar, maar welke pot ??? Als ik de maat specificaties bij de verschillende leveranciers bekijk gaat dat nooit lukken. Mijn vraag is of er iemand is die merk en model van inbouw pot heeft.
En hoe is de positie van de pomp 3 uur, 9 uur of diagonaal 1.30 uur. BVD groet Ties

1 Like

Hi Ties,

Van harte welkom! We zijn net live met de remake, dus leuk om je erbij te hebben!

On topic: ikzelf ben voor een portapotti met blauwe biotex gegaan, zat bij mij ook geen toilet of zo op de boot. Voldoet aan de regels, is comfy en (bijna) geen onderhoud of iets wat stuk kan gaan. Check deze post als je die nog niet gezien had: Chemisch Toilet (Portapotti 335)

Koen

Er zijn denk ik niet zo heel veel clevers met een buitenboord toilet. Daardor lastg je vraag te beantwoorden.

Gr Rob

1 Like

Ties, check even deze video van Adelante Jachtverhuur, het inbouwtoiletje komt langs op positie 8.30!

Kun je hen vragen voor nadere details.

Koen

Heren mijn dank, wordt een Jabco potje. Ga lekker klussen aankomend voorjaar. Komt goed, groeten Ties