Voorstellen Leida & John

Al zoekende naar een Sportina 730 (Clever 24.5) kwamen we dit forum tegen. Aangezien het slechts een kwestie van tijd is dat we daadwerkelijk een Sportina gekocht hebben, hebben we ons alvast aangemeld.
John heeft al vele jaren zeilervaring inclusief wedstrijden, maar wel met open zeilboten. Nu we wat ouder worden en over een aantal jaren met pensioen gaan, zoeken we juist een boot die ook goed alleen te zeilen is en waar je ook comfortabel in overnachten kunt. De 730 biedt in de kajuit wat meer stahoogte, wat de reden is dat we juist deze zoeken (en ook de geringe diepgang).
We hebben al vele leuke onderwerpen hier gelezen en hopen ons steentje bij te kunnen dragen in de toekomst.
Hartelijke groet, Leida & John

Welkom! Groot voordeel van de 24.5 is de aparte toiletruimte.
Ik zie ze niet vaak te koop. Succes met zoeken.

Gr Rob

Welkom! Wellicht dat er in het buitenland nog wat te vinden is? Een drempel natuurlijk maar er zijn daar veel vergelijkbare boten. Op de site van sailing center zijn er ook andere merken ook allemaal uit Polen. Wellicht kun je op die manier wat breder zoeken. Ben benieuwd en succes!

Dank je wel Rob. Zie ze inderdaad niet vaak te koop.

Mvg, John

Bedankt voor de tip Koen. We zullen er eens kijken. We zoeken wel juist een trailerbare boot en een stahoogte van min. 1.80 m.

Mvg, John

Welkom Leida & John
We zullen voor jullie ook ‘alle’ advertenties in de gaten houden. En kunnen staan, snap ik wel, dat dit prettiger is. Gelukkig kan ik dit wanneer het luik van de garage open is. Moet het wel goed weer zijn. ;). Tzt nog eens een soort van kuip tent.

Groetjes
Rob & Ria

Bedoel je deze?

1 Like

Hé grappig, die kende ik nog niet. De Sportina 25. Weer een geheel andere indeling voor binnen. Deze staat er al langere tijd op:

Dag Tjitte, dit is wel een hele mooie maar iets boven budget. Dank je wel voor de tip desondanks.

Dank je wel voor de tip. Hier heb ik achteraan gebeld maar komt in het najaar weer te koop. De huidige eigenaar wil deze nog een jaar verhuren.