Voorstellen: Koen360 (Mitz)

Hallo allemaal! (english below, taken from my profile page)

Bedacht me net dat ik zelf nog geen introductie had geplaatst in deze categorie. Laat ik dan ook even het goede voorbeeld geven.

De Mitz is mijn eerste boot en 2021 wordt mijn tweede seizoen. Van de winter een paar mooie upgrades gedaan en nu een mooie nieuwe uitvalsbasis op 't Raboes aan het Eemmeer. Ik vind het echt heerlijk dat je zo weg bent als je een paar uurtjes tijd hebt. Het is ook heel puur zeilen, met ieder vlaagje springt ie vooruit, heerlijk, net een open boot wat dat betreft. Met mijn vriendin en kids liever een rif teveel dan te weinig want kan daardoor ook wel een wat onrustig bootje zijn.

Voor het grotere werk en in het buitenland blijf ik denk ik charteren met een vaste crew vrienden. Iedere keer een ander gebied en een andere boot heeft ook wel wat.

Onwijs leuk alle positieve reacties op de relaunch van het forum, zou echt leuk zijn als we met zijn allen zoveel mogelijk eigenaren bij elkaar kunnen brengen hier! Mocht je leuke ideeen hebben (online of offline) of tegen dingen aanlopen die je niet logisch vindt / niet lekker werken, laat het me weten!


Bought ‘Mitz’ off a guy called Ton, pretty well-known guy on this forum. Looking for fellow enthusiasts and answers to my many newbie questions I stumbled upon a forum that was literally technically dead. And here I am, admin for the site.

Mitz has got a stainless steel lifting keel with lead in the bottom that should provide for extra stability. Previous owner installed all the trimming options he could think off it seems. This is just perfect for me as I love to tweak things even when touring and love to learn to get a better trim every time.

Mitz lies close by and so I can take her for a short spin when I feel like it. Other than that day trips and an occasional weekend with friends, family and my two boys. The lady is not exactly taken by the sailing virus yet, but who knows! :wink: