Voorstellen: Jan

Hallo forumers,
Bij toeval kwam ik dit forum tegen en werd meteen enthousiast.
Sinds 4 jaar ben ik de gelukkige bezitter van een New Classic 700 genaamd “Chi-Cheemaun”. De boot ligt in Jachthaven “ de knar” in Harderwijk.
Vandaar uit maken we dagtochten op het Wolderwijd en het Veluwemeer.
Jaarlijks wordt IJsselmeer en Friesland bevaren.
Het lijkt me gezellig om met andere forumers een keer een dagtocht te maken om ervaringen uit te wisselen!
Jan van den Berg


scheepsnaam: Chi-Cheemaun
bouwjaar: 1995
haven:De Knar Harderwijk

1 Like

Jan, van harte welkom! Goed dat je het toevallig tegenkwam dat betekent dat we langzaam aan weer beter vindbaar worden.

Ik kom nog wel eens op de knar mijn buurman helpen die ligt daar met zijn etap 30 genaamd Chouette.

Een meetup lijkt mij ook een heel goed plan!

Maken we een mooi eiland van hefkielers ergens haha.

Koen

Edit: heb je locatie toegevoegd aan je profiel. Op het kaartje (menu users) kun je zien dat er in ieder geval al genoeg forummers aan de randmeren zitten.

Hi Jan, welkom op dit forum. En al 4 jaar in het bezit van een New Classic 700 en ‘gelukkig’ dit forum gevonden. Wel een aparte naam voor je boot. “Grote kano”, ruim vertaald. Ik kwam dit plaatje nog tegen, zal hem vast niet zijn :wink:

Wel met een zeer mooie boeg tekening.
Zelf zeilen we met een Clever 23, “Tranquilo”. Vorig voorjaar gekocht. Dus nog alles ontdekken en hier en daar wat oppimpen. Laat het maar weer gauw voorjaar worden.
Eens kijken wat we in het voorjaar kunnen opzetten om elkaar eens ergens te ontmoeten en ook zo ervaringen uit te wisselen.

Groetjes en leuk dat je dit forum gevonden hebt.
Welkom
Rob & Ria

Hee nog een herderwieker, ik heb jaren op de wachtlijst gestaan, maar lig dus in Biddinghuizen :wink: met een clever 23.
Meetup moet er echt eens van komen

1 Like