Voorstellen: Goya

Na 6 jaar in een Compromis 777 te hebben gezeild en met groter wordende tieners die steeds minder vaak meegaan, willen we juist wat kleiner, sneller en directer varen. Sinds een paar weken zijn we eigenaar van een New Classic 700 genaamd Goya. We zijn vertrouwd in Friesland (boot ligt nu in Woudsend), maar op de trailer komen er in de toekomst wellicht nieuwe mogelijkheden.

Jiska en Menno

Direct een eerste paar vragen. We zijn op zoek naar een geschikte trailer, is er een handboek of zijn er technische tekeningen van de exacte afmetingen van de New Classic 700? Met name wat de afmetingen zijn van de punt tot achtersteven met afgenomen roer en motor?

Hallo Menno

Ik heb een gebruikershandleiding van een NC 700, maar op dit moment ligt hij op mijn boot.Ik weet dat de tekeningen niet al te best zijn.Ik denk copy van copy van copy. Zodra ik alles weer thuis heb zal ik proberen er iets van te maken,zal met een week of 4 zijn.

Mvg Tjerk

Hi Tjerk, zou prachtig zijn, alvast bedankt!

Welkom op het forum, veel plezier, en een mooie foto van de boot is altijd welkom. Wij hebben vorig jaar een clever gekocht, en ook bij een compromis 777 gekeken, alleen wilde de verkoper hem uiteindelijk toch niet verkopen… anders had ik nu niet hier gezeten :stuck_out_tongue:

A post was split to a new topic: Handleiding New Classic 700