Vervangen "schuif" van de garage

Hallo,

Twee jaar geleden is per ongeluk ongecontroleerd de kraanlijn losgemaakt.
Gevolg de schuif van de garage was gebroken. Gelukkig kon ik dit voorlopig herstellen door ze met “secondenlijm” aan elkaar te kleven. En wonder boven wonder houdt die herstelling het nog steeds uit.


Nu ik toch de klemmen op de garage ga vervangen/uitbreiden heb ik deze verwijdert en is dit het ideale moment om ook de schuif te vervangen.

Heeft iemand een idee waar ik terecht kan om een dergelijke schuif te laten maken of waar ik grijze lexanplaat (8mm dik) kan kopen zodat ik het zelf namaak?

Groetjes,
Victor

1 Like

Bel Hesseling kunsstoffen Eelde eens.

Kunnen het zeker

Dus zo ziet dat ding eruit! :smiley: Geen idee waar je moet zijn ben ik bang

Dat zien er inderdaad de jongens uit die ik nodig heb. Zal zoonlief eens aan het tekenen zetten. Dan kan ineens alles vernieuwd worden in dezelfde kleur.
bedankt voor de tip.
Ik hou jullie op de hoogte van de avonturen.

je kan dat online bestellen en daarbij vrij precies de maat opgeven.
Dan de oude op de nieuwe leggen, gaatjes overnemen, boutjes erdoor en met een copieerfrees de nieuwe namaken.
Zo heb ik 2 jaar geleden alle perspex op de Listo vervangen, inclusief de ramen.
Copieerfrees:


oud:

nieuw:

Gr Rob

Rob,

Heb je de raampjes ook zo zelf vervangen?
Met wat heb je die afgekit?

Victor

Ja, en het vluchtluik ook.
Zal er binnenkort eens een verslag van maken. Is nogal een verhaal: 2 soorten primer, kleefband, kit.

Gr Rob

Je garage ziet er sowieso anders uit dan bij mij. Is dit clever vs. sportina? Of meer bouwjaar?

De Aeolus is een clever23 van 2000

De listo is van 96

gr Rob