Ik zou graag af en toe wat klusjes aan mijn boot thuis willen doen, en kosten besparen van het om het jaar uit het water halen van mijn Clever 23.
Daarom ben ik al een beetje op zoek naar een trailer, maar wellicht is het ook een optie om een trailer te delen met iemand anders die hem ook niet altijd nodig heeft.
Zijn er mensen die dat al doen of daar ook interesse voor hebben?
Ook slechte ervaringen hiermee of zaken om rekening mee te houden hoor ik graag…
Helemaal mee eens.
Bij het overbrengen naar Zweden heb ik een Ford-bus gehuurd. Ik heb BE .
De Clever op twee assige trailer weegt met alles erbij gewoon te veel voor een middenklasser. Dus bij grotere afstand gewoon een bus huren, spullen achter in de bus. Geen enkel probleem gehad, in één week heen en terug gereden.
Wel via veerboot geboekt !
Voor mij ruim 600 km in Nederland en Duitsland en nog zoiets in Zweden naar de haven.
Het enige gesmokkel doe ik in Zweden. Daar gebruikte ik een Renault Clio Estate diesel. Oeps 1200 kg trekgewicht. Dat deed ik alleen van opbergplaats naar haven en dat is max 25 km.
Dat mag dus eigenlijk niet. Dus gelukkig geen controle gehad.
Verder weg en met "op en neer wegen " ? ?
Geen flauwe kul ! BE halen.
Loop geen risico. Gevaarlijk, slecht voor je auto en kans op grote boetes. Dus huren of lenen!
Ik heb een trailer welke ik in de zomer niet gebruik. Echter moet hij nog wel goed worden afgesteld voor de Clever23. Als iemand dat voor mij nu eens wil doen dan kunnen we daarna vast wel wat regelen