Toerzeilers - Trailersailingdag 2023

Zelf ben ik lid van de Toerzeilers. (€35,-/jaar) Even knippen/plakken van een evenement:

Trailersailingdag 2023 - Programma
18 maart 2023 - (Voorlopig) Almere Haven
Inloop vanaf 10.30 uur

Ochtend: Marc Bols - eigenaar van een Etap 24i - zal ons meer vertellen over de techniek aan boord, zoals accu’s, zonnepanelen, elektriciteit, maar ook waar moet je aan denken als je onderweg gaat of bent.

Tijdens de lunch staan diverse kajuitzeiljachten buiten opgesteld.

Altijd al willen weten hoe een maststrijkinstallatie werkt? Welke soorten trailers er in gebruik zijn? Ben je benieuwd naar het comfort aan boord? Kom bootje kijken!
In de middag een interactieve presentatie over de mooie bestemming Kroatië. Stel je vragen die je hebt aan de ervaren Kroatië zeilers of laat je inspireren door anderen voor leuke tips en trucs.

Lijkt het jou ook leuk om je boot mee te nemen? Dat is natuurlijk mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op via [trailersailers@toerzeilers.nl].

De dag is inclusief lunch
Om 15.30 uur sluiten we de dag af.
De kosten voor koffie/thee/lunch zijn € 17,50 per persoon.

Ik heb me al opgegeven :wink:

1 Like

Ah de toerzeilersvereniging kwam ik ook tegen op de hiswa, leek me een leuke club (maar nog niet aangemeld) Ik ga eens kijken of dit in de agenda past.

Heb het ook in de agenda gezet maar kijk tegen die tijd even. Ook leuk om met de boot te gaan.

Kleine aanvulling, iedereen van ons forum is welkom. Alleen Inge zou graag willen weten wie er zoal komen. Even een mailtje naar haar. Lid van Toerzeilers is mooi, maar hoeft niet perse.

Overigens is dit evenement nu in Huizen. Weet je iemand die ook met de boot en trailer op vakantie gaat of geweest is, nodig deze ook zeker uit!

Groetjes
Rob & Ria, tot zaterdag de 18e.

Ik zet hem in de agenda, en kijk even of er mensen mee willen.

Huizen is wel heel dichtbij haha ik ga mijn best doen!

Ik heb me aangemeld (evenement, en de club :wink: )

Ik ga ook. Leuk!

Gr Rob

Ik probeer even te komen aanwaaien, moet eerst met de jongens naar de hockey. Het hele programma gaa! hem niet worden maar leuk om jullie even te zien.

Aha zaterdag 18 maart dus! Vind het al weinig opkomst. Gelukkig niet met de boot gegaan haha. Tot volgende maand! :rofl:

Top. Gezellig. Voor ons al super om elkaar nu ook eens live te zien. Een kleine Sportina/Clever meeting. Mooi om tips uit te wisselen.

Rob

En de definitieve plaats is bekend. Hieronder het programma. Ben je geen lid, maar wel in de buurt, van harte welkom lijkt mij zo. Zeker als member c.q. lezer van dit forum.
Hieronder de uitnodiging:

Zaterdag 18 maart is de Trailersailingdag.
Vanaf 10.30 uur ben je/zijn jullie van harte welkom.

De locatie is Watersportvereniging Huizen AVOH, Energieweg 5 in Huizen

Op het programma hebben we de volgende onderwerpen:

• 11.00 uur - Welkom + presentatie van Marc Bols – eigenaar van een Etap 24i - over techniek aan boord, zoals accu’s, zonnepanelen, elektriciteit, maar ook waar moet je aan denken als je onderweg gaat of bent.

• 12.30 uur – Lunch + landentafels + bekijken kajuitzeiljachtjes

• 14.00 uur – interactieve presentatie over de bestemming Kroatië.
Stel je vragen die je hebt aan de ervaren Kroatië zeilers of laat je inspireren door anderen voor leuke tips en trucs.

• ca. 15.00 uur - Afsluiting

Daarna is er nog gelegenheid om drankje te drinken voor eigen rekening, de kajuitzeiljachtje en de landentafels te bekijken.
We zien uit naar je/jullie komst.

Met vriendelijke groet,
Bertus Braakhekke, Wijnand ten Berge en Inge Nagtegaal
Commissie Trailersailing

Ik heb er zin in… nu nog eens een sportina outfit of zo kunnen we lekker anwb groep spelen :stuck_out_tongue:

Ik kom ook even langswippen morgen, maar niet het hele programma heb nog andere plannen. Leuk om jullie daar te zien.

Top Koen, goed om alvast eens kennis te maken. We kijken er naar uit.

Groetjes
Rob & Ria

Wat een leuke dag. Heel inspirerend. Dank daarvoor.
Zit thuis na te praten en de bestemmingen vliegen over en weer.

Eerst vaarbewijs halen.

Groet, Rob

Ja erg leuk om @Rob_Listo en @Boswachter weer te zien. @Tranquilo Mooi om jullie samen te ontmoeten Rob en Ria! Volgende keer groepsfotootje maken. Moet er nu toch echt een keer van komen een beetje centraal in het land gelegen sportina get together. Marker Wadden? En wanneer?

Ik heb nu behoorlijk zin om aan de boot te gaan klussen, maar eens kijken wanneer ik daar ruimte voor kan maken. Ergens begin zomer dagje markerwadden zou leuk zijn, denk wel dat het een weekend moet worden, in een dag heen en weer is m.i. iets te veel.
Dan zou ik eerder een dagje Bunschoten, Huizen of Elburg doen. (cafe aan de haven zeg maar)

1 Like

De trailersailingdag was mede dankzij jullie weer een succes!
Het elkaar inspireren en informeren is weer gelukt gezien de reacties.
Leuk jullie ontmoet te hebben en koop vooral een trailer bij je boot en de mogelijkheden legio.
Bedankt voor jullie komst en graag tot een volgende keer.
Groeten,
Wijnand en Inge (Optimist)
Commissie Trailersailers
De Toerzeilers

1 Like

Jullie zijn natuurlijk ook hardstikke welkom bij een get-together, altijd leuk om te leren van zeezeilers

1 Like