In mijn NC700 zitten 4 interieur lampjes. Ik heb het frame van die lampjes in 3D gezet en wil hierbij de step en stl files delen. Misschien heeft iemand er later wat aan (om een nieuw frame te printen of als basis voor een afgeleide).
Ik kan geen zip file uploaden en heb daarom de extensie “.txt” er achter gezet. In de zip zitten de STL en STEP file.
Ik ben zelf deze lampjes aan het ombouwen naar LED. Als ik echt niets anders meer te doen heb ga ik misschien kijken of er iets leuks in het bestaande gat te bouwen is. Maar voor nu LEDs er in en verder met andere klussen. Het vaarseizoen nadert rap.
Nee, het frame was niet gescheurd maar heb het frame in CAD gezet omdat ik daar later wellicht wat mee wil (en ik de boot nu bij huis heb staan). Voor nu heb ik de makkelijke route gekozen voor de LED lampjes (zie onder).
Ik heb heen soort kruis geprint die op de printplaat vast gezet kan worden. Daarop zijn ledstripjes (wat ik nog had liggen) gelijmd en met tie-wraps gezekerd. De aansluitdraden heb ik voor de zekerheid nog vastgelijmd op de PCB vanwege trillen.