Staat weer te koop?

geplaatst op 5 april, dus blijkbaar toch niet verkocht?
≥ een Sportina680 / clever 32 kajuitzeiljacht in Woudsend — Kajuitzeilboten en Zeiljachten — Marktplaats

Altijd leuk om de foto’s te zien en de uitrusting. Vooral dat idee met de GPS, grappig. En het ‘kruidenrekje’ bij de keuken. Goed idee.

Clever 23 - Lady in Red - Keuken

Rob
(Even foto ingevoegd)

1 Like

GPS? fishfinder denk ik om de waterdiepte te meten (Friesland…)

Oeps, even iets beter gekeken. en ja idd. Krijg je er toch maar weer even extra bij :wink:

Clever 23 - Lady in Red - Fishfinder

Ja dat extra rekje is wel echt top inderdaad. :grinning:

En deze Sportina/Clever staat nu op gereserveerd. Kunnen we straks de nieuwe eigenaar hier welkom heten. Dat zou wel clever zijn. :wink:

Zoals die fishfinder er staat is het eigenlijk ook een prima idee om een navigatietablet beschikbaar te maken in de kuip zonder gaten te moeten boren. Gewoon een plankje waar je je tablet aan vast maakt.

ik zou bang zijn dat er iemand tegen de tablet aan schopt, een 10"tablet is groter dan de fish finder. Ik weet nog niet hoe ik mijn tablet ga monteren.

Ik gebruik een soort van überpowerpad, blauw, weet precies hoe het heet, zal kijken. Het wegneembaar maar wel heel stevig, je plakt het op een waterdichte hoes en de andere kant tegen het schone polyester.

ik heb een skanstrut rokk tablethouder op een plaatje kunststof gemonteerd, en dat met dubbelzijdig badkamertape vastggeplakt, benieuwd of dat houdt. Zal morgen ff een plaatje schieten.