Sportinaforum.net Flyer

Als je er op gaat letten kom je overal wel een sportina, clever of new classic tegen. Maar je moet het treffen wil je ook net de eigenaar tegenkomen en een praatje kunnen maken.

Dus maar even een flyertje in elkaar gezet:

Sportinaforum foldertje (NL).pdf (443.5 KB)

Heb er nu een stapeltje van op de boot liggen dus als ik er een tegenkom dan schuif ik er even een onder het betreffende schuifluik door. Als jullie hetzelfde doen dan hebben we in no-time meer leden denk ik. De vindbaarheid op google verbetert al wel maar dit kan de boel aardig versnellen. Meer bezoekers is hoger op google is meer bezoekers etc. etc.

Wie doet er mee? Dit is een eerste versie, suggesties van harte welkom! Marketing is niet mijn vak :grinning:

4 Likes

Weer een Sportina ontdekt bij het sluishaventje van Eemnes. Prachtige plek en schier onmogelijk een plekje te bemachtigen geloof ik.

Deze helemaal groen doorgestyled. :ok_hand:

De flyer onder het luik geschoven. Goed om er een paar op de boot en in de auto te hebben liggen. Laatst zag ik er een in de haven van Heusden maar had niks bij me. Gemiste kans! :wink:

1 Like

Aha… Dan ben ik zeer benieuwd hoe deze er van binnen uitziet. :wink:
Hopelijk wordt deze eigenaar hier ook actief op het forum.
Goed gedaan Koen :slight_smile:

Groetjes
Rob

In Heusden had ik er ook nog een gespot op afstand. Maar had geen tijd en niks bij me. Heb nu wat flyers in de auto en op de boot liggen. Groot railingdoek laten maken? :joy:

Geweldig mijn eigen bootje hier tegen komen, ik heb deze boot al groen aangeschaft. Heb tijdens het schoonmaken van de boot wel nog stukjes rood terug gevonden. Mij is tijdens de verkoop gezegd dat dit een standaard kleur was. Maar dat is natuurlijk niet. Ik heb er een nieuwe set zeilen op gezet. De zeilmakerij had gezegd toen ik vroeg om groene details in de zeilen. dat het misschien een oude huurboot is geweest van een verhuur maatschappij te Woudsend. Ik heb hier verder geen research meer naar gedaan. Heb het bootje wel iets sneller gemaakt door er een 150% Genua op te zetten dus hij loopt nu echt heerlijk.

Die tip van een goede genua heb ik eerder ook gekregen, diegene zwoer erbij. Heb toch meestal de HA fok erop merk ik loopt vaak prima of bijna even goed als mijn genua want dat is niet veel meer.

Als ik een zeilupgrade zou overwegen zou dat hem zijn inderdaad. Verder met licht weer de code zero als het gaat met de koers.

@Timengel jij ligt dus daar mooi in Eemnes. Nog niet gezien bij ik ons tussen de planten op een het eemmeer! :laughing: Ligt meer aan mij want tot op heden meer geklust en op andere boten gevaren. Nu wel weer helemaal klaar en de schade aan het inhalen afgelopen weekend.

Zou het leuk vinden op een avondje te meeten en de bootjes eens naast elkaar te leggen, laat maar weten!

Koen