Sportina 680

Beste Clever leden,

Ik ben geinteresseerd in de Sportina 680. Graag zou ik dit zeiljacht eens willen bekijken. Ik ben woonachtig in Limburg en de meeste boten varen in het midden of noorden van Nederland. Wie kan me helpen aan een bezichtiging van een Sportina 680 op redelijke afstand van Limburg.

groeten,
Marc Engelen

je mag komend weekend bij mij wel aan boord komen om te kijken, maar dan zal je naar Zeewolde toe moeten
maar ik denk niet dat dit de bedoeling is
er zijn wel een aantal dingen die je moet weten over deze bootjes voordat je er een koopt
ton

Beste Ton,

bedankt voor het aanbod. Maar Zeewolde ligt voor mij inderdaad niet om de hoek. Dus wil eerst kijken of ik een Clever/Sportina kan bekijken dichter bij huis. Het zou fijn zijn als je misschien kort een aantal aandachtspunten kunt doorgeven waar ik in ieder geval op moet letten bij een aankoop. Bvd.

groeten,
Marc

geef je e mail adres even
dan krijg je pb
ton

Hallo Ton,

Alvast bedankt voor de tips. Mijn mail adres is: engelen.wermenbol@home.nl

groeten,
Marc

Hallo Marc

Ik bezit een clever 23 uit 1993. Ik heb hem net op een trailer vanuit zeeland naar limburg gebracht voor de winterberging. Staat momenteel in een hal in Kerkrade.
We kunen gerust een afspraak maken voor een bezichtiging.

groeten Harold

Hoi Harold,

Bedankt voor je reactie! Een bezichtiging zou heel erg mooi zijn. En Kerkrade is dichterbij dan Friesland image http://home.kpn.nl/aquaphobia/afbeeldingen/forum/buttons/smileys/1.gif laat me maar weten wanneer je tijd hebt. Alvast bedankt!

Groeten,
Marc