Schimmel in bekleding

Ik heb wat schimmel in de bekleding. Het zit in de voorpunt in het stof wat tegen de buitenkant aan is geplakt. Wie weet een goed middeltje om dit te verwijderen zonder dat het de bekleding aantast?

in de catalogus van compass staan verschillende schoonmaakmiddelen die schimmel zouden moeten aanpakken. Met geen van alle heb ik ervaring.
www.compass24.nl is hun site.

afgelopen zomer de mast eens laten zakken omdat er vreselijk veel spinnen in woonden. De windex en windmeter zaten zo onder de webben dat ze het niet meer deden. iemand ervaring met ‘anti-spin’??

Greoten, Rob

Je moet er HG badkamer en schimmelspray voor gebruiken ishet er zo uit
GR
Fokko Terpstrainfo@jft-watersport.nl www.jft-watersport.nl

Ik gebruik anti-spin al jaren en ben razendenthousiast. Gewoon spuiten op de plekken waar spinnen graag hun web bouwen. Stinkt behoorlijk (ik zou het niet binnen gebruiken), maar werkt prima.

Deze zomer heb ik mijn buiskap met weer plekken onderhanden genomen met
“HG vlekweg”.
er staat op :voor weerplekken in textiel.
Het 1e flesje moet opgelost worden in water. en daarna op de stof aangebracht worden. het wordt helemaal paars!!
Daarna met het 2e flesje (opgelost in water) de stof weer afnemen.98% van de weer vlekken zijn weg.!!!
Tip eerst even testen op iets wat niet in het zicht zit (mocht het toch paars blijven. groet &