Roy stopt met Clever en verlaat forum

Beste Clever/sportina zeilers,

Met veel plezier heb ik de afgelopen jaren deelgenomen aan dit forum. Veel gedeeld en geleerd. Steeds hartelijke reacties en inspirerende, nuttige antwoorden, Af en toe een live ontmoeting en ervaringen aan boord uitgewisseld. Na 15 jaar trailer-zeilen (en 15 jaar ouder :wink: nu tijd voor een vaste kiel, groter bed, stahoogte en een langer vaarseizoen. Wij stappen over op een Beneteau Oceanis 50 in Lefkas Griekenland. Een schip dat al langer stil lag en nu door ons weer wordt geactiveerd en vaarklaar gemaakt.
Hartelijk dank voor de leuke contacten via dit fijne forum. We wensen jullie veel vaar- en trailer plezier.
Roy

veel plezier met de nieuwe boot, ik neem aan dat je clever verkocht is?
Stonden er veel te koop de laatste tijdโ€ฆ

dank je wel. Ja de Clever en trailer waren rap verkocht. (aan een ervaren Clever eigenaar :wink:

Hi Roy,
15 jaar ervaring met de Clever. Dat is niet niks. En verkocht aan een ervaren Clever eigenaar. Die zal hier vast wel aanwezig zijn. Dan was de โ€˜Snugโ€™ zeker je Clever 23. Zag er ook goed uit en vooral met trailer ook interessant.
En heel veel (zeil)plezier met je andere aanwinst. Gaaf hoor. :slight_smile:

Rob & Ria

Hi Roy, wat mooi verwoord, dank voor al je bijdragen en het lijkt me een heel mooi nieuw avontuur.

Flinke upgrade wel haha. Laat je de boot in Griekenland liggen? Verhuur als je er zelf niet bent? Benieuwd naar je overwegingen!

Heel veel nieuw zeilavontuur toegewenst!

Koen

1 Like