Opstap instap bak

Deze hebben wij over. Daar wij een koelkast als instap / uitstap gebruiken. t.e.a.b te overnemen.

Overigens ook onze hele Clever 23 “Tranquilo” nog steeds in de ‘stille’ verkoop. Dan krijg je deze er gratis bij :wink:

Rob & Ria

Heb je deze nog?
Hij ziet er beter uit dan onze.
Ben alleen benieuwd of de Portapotti er ook in past

Nee, is met de verkoop van onze Clever “Tranquilo” er bij geleverd. Deze heeft hij er weer zelf in geplaatst ipv de koelkast die wij hadden gebruikt als opstapje. Die is wel weer aangekocht door een andere zeiler, dus mogelijk heeft hij nog zo’n originele instap?

Rob

Zie dat dit een oud topic is, maar ben wel op zoek naar zo’n instapbak. Neem aan dat deze niet meer beschikbaar is?

Ik heb hier de bak die als koelkast voor de tranquillo diende nog bij me staan. De koeling is wel gebruikt voor een upgrade van mijn friendship22.

Indien interesse kan ik die bak naar Heeg brengen. Stuur even een PM

1 Like

Dat is zeker een aanrader. Voordeel is je stapt makkelijk naar binnen en wanneer je binnen zit heb je aan de rechterkant nog ruimte om je spullen op te bergen. Wij hadden daar een klein kratje staan. En zo’n compressor op 12 volt is nog gewoon te koop. En alles nog redelijk koel, wij vonden het fijner dan een koelbox. (ik zou deze uitvoering zo weer kopen bij aanschaf van een Clever)

Rob & Ria

weet niet helemaal wat je bedoeld…. Je hebt de bak waar vroeger de koeling in stond en die nu beschikbaar is? Zoja dan heb ik mogelijk wel interesse :slight_smile: Ik stuur je even een PB

Maar even wat foto’s geplaatst. Aan de achterzijde zit of zat zo’n compressor op 12 volt.

Lijkt op zoiets:

Lijkt wel of ie een beetje zweeft…., maar staat netjes stabiel ga ik van uit? Wat wil je ervoor hebben?

Ik heb je pb gestuurd

Even VMarinus een PB doen.

Rob

1 Like