Onderdelen clever en NC

Forummers,
Na bijna 30 jaar in zorg en onderwijs ga ik vanaf 1 november terug naar mijn oude stiel: techniek. Omdat de afgelopen jaren steeds meer technische hobby klussen de aandacht van anderen trokken ga ik als ZZP -er kijken of er een inkomen in zit.
Voor de clever- en New Classic vaarder houdt dit in dat je voor roerbladen, helmstokken en perspex klussen bij mij terecht kan. Ook electra zit in mijn pakket. De startdatum is 1 November.

Naam en website volgen.

Groet, Rob

Rob,

Veel succes. Ik ben zeer benieuwd of dit haalbaar/leefbaar is. En hoop uiteraard van wel.
Dit lijkt me zo mooi om doen.

Groeten,
Victor

Ah kijk wat mooi Rob! Travellers ook in je portefeuille? Veel succes!

Niet alleen bootonderdeen hoor. Restaureer al jaren oldtimers. Vooral draadbomen en revisie van dynamo’s en startmotoren is veel vraag naar. Accu’s die niet laden, bmw motorblokken in 2cv bouwen, dat soort werk.
Vrienden roepen al jaren: waarom begin je niet voor jezelf?

Travellers ook. Als ik een oplossing zou weten voor ‘wegneembaar’ dan meld ik me.

Groet, Rob

Succes Rob, ik heb voor komende winter het vervangen van de binnenbekleding, en een klein beetje electra staan
(vervangen walstopcontact, en de stroomonderbreker vervangen, e.e.a. beter bevestigen, hoe weet ik nog niet)