Michiel in een Jantar 21

Dag allemaal!

Wij hebben sinds een paar weken een Jantar 21. Schijnbaar lijkt dat nogal op een Sportina/Clever. Daarom lees ik ook op jullie forum mee. Jantar heeft verder alleen Jantar21.de als forum. Mijn boot is van 1991 en kan wel wat TLC gebruiken, maar zeilt toch al heel leuk. Wij varen voornamelijk op de Rijn tussen Arnhem en Wageningen, maar gaan er in de zomer mee op uit, richting Friesland, Waddenzee en IJsselmeer. Hiervoor hadden we een Efsix, waarmee we dat ook deden, maar dat was zonder kajuit toch een beetje onhandig.

Long John
1993
Heveahaven

1 Like

Welkom op het forum. De Jantar is volgens mij van dezelfde ontwerper en dezelfde werf. Soort kleiner broertje.

Gr Rob

Hallo welkom,

Leuk bootje zo’n Jantar 21. Stond bij mij ook op de shortlist. Diegene waar ik naar was gaan kijken was echter teveel “aangepast”. Ik wilde een witter doek. :wink: Kwestie van zelf nog lekker veel uitpluiswerk te hebben.

groetjes,
Victor

Leuk dat je meeleest. Snel even gekeken naar wat afbeeldingen. Ook een leuke boot. En we wonen nog dichtbij ook. Zelf wonen wij in Heelsum. Onze Clever 23 ligt overigens in Marina Muiderzand.

Groetjes
Rob & Ria

Hi van harte gefeliciteerd met jullie boot! Ook van harte welkom op forum. Het forum is er voor alle Poolse trailer sailers van Andrzej Skrzat (in één keer goed gespeld!). Daar hoort de Jantar zeker bij net als de New Classic. Het is alleen weer een andere werf volgens mij.

Erg benieuwd de Jantar, als je wat foto’s hebt van binnen en buiten?

Leuk ook als je je profiel verder invult en je ligplaats invult in het ‘location’ veld. Dan krijgen we een leuk beeld waar iedereen ligt.

Hoop dat je veel hebt aan de info die op het forum staat, maar stel ook vooral de vraag, dat brengt de discussie op gang en leidt tot weer nieuwe inzichten en leuke interacties!

Groet!

Koen