Meeting? op het water

Wie heeft er interesse in een gezellig samenkomen, bij voorkeur op het water ergens.
Als ik naar mijn agenda kijk, dan zou hemelvaart (26 mei) of pinksteren kunnen (6 juni)
Locatie ergens op de randmeren tussen Elburg en Eemnes?

Mijn idee, gewoon ergens met z’n allen ergens aanleggen, bootjes kijken, simpel hapje/drankje (picknick style) groepsfoto en een hoop sterke verhalen.
Voor diegenen die niet op de randmeren liggen, gewoon langskomen, en meezeilen mag natuurlijk ook!

1 Like

Ja, Dat is een hele goeie. Hemelvaart kunnen we helaas niet. Pinksteren zou perfect zijn. Zijn die 2 dagen vrij en stond al ingepland om te gaan zeilen. Eens kijken wie er nog meer kunnen.

Rob & Ria

Lijkt mij heel leuk en laat je door mij ook zeker niet ophouden. Ik ben alleen van Hemelvaart tot Pinksteren op en neer naar Engeland. Mijn buurman heeft een Etap en vroeg me mee voor de jubileumtocht. Bij een andere datum / volgende keer ben ik er graag bij!

Koen

Voor beide weekenden al plannen gemaakt.
Jammer, ik was zeker gekomen.

Groet, Rob

OK, wordt dus wat later roep maar wat weekenden dat jullie wel kunnen :wink:

Lijkt mij leuk om bij te zijn.

Lijkt me heel leuk. Maar vanuit Heeg voor een weekend een beetje ver vrees ik.

vandaar ook mijn aanbod voor opstappers, maar goed eerst maar een datum prikken :wink:

Is het een idee om met meerderen mee te doen met de ketelcup? De niet-wedstrijdzeilers kunnen komen en alleen de meet en greet meedoen op bv zaterdagavond.
Die is in september op het ketelmeer.

Gr Rob

welk weekend? Ik heb in September het weekend van de 24e al afspraken, de rest is nog vrij

Ja opstappen natuurlijk des te gezelliger!

Kilorace.nl

17 en 18 september

Ton deed eerder mee met de Mitz. Die liep toen aan de wind harder dan de Listo.
Dus sorry Koen, meedoen zit er niet in.:wink:

Groet, Rob

Heel doorzichtig dit mij een beetje uitdagen haha.

Maar eh ik heb hem in ieder geval in de agenda gezet. Vrijdag vrijnemen. En kan 1 of 2 dagen zie ik.