We hebben een datum en locatie geprikt voor onze eerste echte Sportina meet-up!
30 en 31 mei (Hemelvaart) op de Marker Wadden!
Kijkend naar de user map spreiding en met een zucht naar wat ruimer sop hebben we op geheel democratische wijze gekozen voor de Marker Wadden! Voor iedereen een mooie tocht om er te komen en een prachtige bestemming op zich zelf. Hoe mooi om daar met een heel stel Sportinavaarders samen te komen?
Door te kiezen voor het Hemelvaart weekend hebben we hopelijk allemaal voldoende tijd om er te komen en ook weer naar huis te varen. We mikken dan ook op vrijdagmiddag 30 mei verzamelen voor borrel en picknick-diner. NB er is daar geen restaurant voor avondeten. Zo heeft iedereen, donderdag meegerekend, ruim de tijd voor de tocht erheen.
Afhankelijk van de weersomstandigheden is het wellicht ook nog mooi om zaterdag gezamenlijk een ronde om dit mooie natuurgebied te varen of aan de andere kant voor anker te gaan? Zien we dan wel en rustig aan huiswaarts ook prima natuurlijk.
Neem gezellig wat bemanning mee en dan zien we elkaar voor de eerste echte Sportina Meet-up: 30 en 31 mei 2025 op de Marker Wadden!
Laat aub hieronder weten of je van plan bent om erbij te zijn (je kunt je ook weer afmelden met deze poll als de plannen anders worden). Ideeën en suggesties van harte welkom hieronder.
- Ik ben er sowieso bij!
- Ik doe mijn best er bij te zijn!