Grootheidswaan of niet?

Ik ga morgen beginnen aan een 10 daagse (avond) cursus kustnavigatie bij de lokale watersportvereniging.
Stevige kost heb ik al gezien (moet voor morgenavond hoofdstukken 1 en 2 gelezen hebben)
Maar ik heb er wel zin in…

Ah supermooi. Heb wel een en ander gedaan voor vaarbewijs maar dit lijkt me wat grondiger. Mooi hoor. Goede tips en tricks / content zeker hieronder delen als het kan!

1 Like

Interessante cursus. ik heb deze een paar jaar terug gedaan. Examen toen in 2016. Begin februari doe ik nog een 3 avonden opfriscursus. Altijd goed om met de materie bezig te zijn. Ik zal het boek en de aantekeningen er nog maar eens bij doornemen voor die tijd.

Veel succes met de cursus.
Groetjes
Rob

helaas zijn er nu geen examens meer, maar je krijgt wel “vrijstelling” bij een deel van het klein vaarbewijs II

Ach ja, je doet het ook voor jezelf tenslotte. En er zullen vast nog wel examens van toen te vinden zijn op het internet. Hoe was je eerste cursus avond? Ik heb mijn ‘oude’ boek er ook maar weer eens bijgepakt.

Rob

De cursus is erg interessant, we zijn met z’n 8en dus best een leuke groep.
Ik hoop wel dat ik genoeg tijd heb om bij te blijven.

Hi Hans, zie ook deze website:
http://www.navigatieacademy.nl
Mogelijk al wel bekend, dus je kan het toch nog verzilveren. Vrijdag 3 februari heb ik mijn eerste opfriscursus weer voor het TKN. Heb er wel weer zin in.

Succes Hans.

Groetjes
Rob

beetje vroeg, onze cursus loopt tot april :stuck_out_tongue:
p.s. ik kan het iedereen aanraden, zijn gisteren met het weer begonnen, echt interessant!

In het kader van studeren voor de zeil hobby: Ik heb in december mijn Marcom-B marifoon certificaat gehaald. Was ook erg leerzaam!

Hier nog iemand, net de engelse cursus voor SRC gedaan. Gelijk aan marcom b.

Hi, ik heb het toentertijd bij Geert-Jan Smolders van Aqua Planning gedaan.

Eerst thuis alles met een boek en software doorgenomen en geoefend en 1 dag op locatie.

Rob

Hoi Rob, Geert Jan doet dat nog steeds, heb het ook via hem gedaan. Super!