Ff checken na de storm

Ben ff bij de boot geweest valt me mee!


1 Like

Grappig die verlengde fin bij je schroef. Die is om het roerblad te beschermen denk ik? Hoenos dat gemaakt?

is gewoon een plaatje aluminium dat met 4 schroeven vast zit, werkt prima. Ik vermoed dat mijn boot een verhuurverleden heeft, en daar is aangepast.

Ja mijn schroef heeft bij het achteruitvaren om de planten te lozen toch een hapje genomen uit mijn roerblad. Denk niet dat mijn roerblad daar lek is gegaan want er komt ook niets uit gelopen nu die op de kant staat. Maar als ik er die finsulate straks omheen heb wil ik voorkomen dat die wrap beschadigd.

Heb je fotootje doorgezet naar degene die mijn motor een beurt geeft, kijken of ie zoiets kan fabrieken voor mij. Lijkt mij niet al te moeilijk, een plaatje dat net iets verder uitsteekt dan de werkschroef doet.

1 Like

Helaas, nu is de boot zonder motor, en de cabine is opengebroken… foto’s volgen…



Neee joh! Wat een :face_with_symbols_over_mouth:!

Die boot ook openbreken alsof daar zoveel te halen valt…

Ik werd ook gewaarschuwd dat ik de motor nog geen dag kan laten hangen omdat ze ze gewoon op bestelling komen jatten kennelijk.

Kennelijk ook nog een markt van mensen die die gejatte motoren kopen. Hoorde ook dat je goed op marktplaats en vergelijkbaar in het buitenland moet kijken. Ze willen er ook snel vanaf lijkt me. Heb je een serienummer en goede foto’s?

Sterkte!

Koen

nou mijn boot is in waarde verdubbeld :stuck_out_tongue: nieuwe motor gekocht… nu maar snel verzekeren, en een nog beter slot er op.

Wat is het geworden?

1 Like

yamaha 9.9, 8.0 ht was niet te krijgen, nieuw bestellen is leveren in november, en verder weinig te vinden enigzins in de buurt. Heb nog wel getwijfeld over een mercury, de gashandel vooruit achteruit staat mij aan, maar de verkoper/ het bedrijf hier die ze verkopen zeker niet (speedbotenboer)

Hallo Boswachter

Ik heb ,zolang ik de boot heb een Mercury 8 Hp achter mijn New Classic 700 hangen,ik ben en erg tevreden mee. Heeft mij nog nooit in de steek gelaten.
Alleen het gewicht vind ik het grootste nadeel.

Mvg Tjerk

tja ze zijn niet meer zo licht als de 2tacts van vroegah