Even voorstellen: ik ben Ton

Sinds afgelopen week ben ik de trotse eigenaar van een Clever 23 uit 1993. Ik heb dit jacht gekocht omdat ze erg compleet en netjes is. Ik heb bewust gezocht naar een jacht met een ophaalbare kiel en een mast die gemakkelijk neer kan. Dit seizoen zal ik voornamelijk met mijn zoon op de randmeren te vinden zijn. Daarnaast ga ik van de zomer met mijn vrouw, die niet van zeilen houdt, met de mast op de kade een paar dagen op het motortje varen. Ik heb inmiddels een vaste ligplaats in de Bolhaven in Zeewolde.
Tijdens mijn zoektocht op internet kwam ik dit forum tegen. Een fijne plek om informatie over Clever 23 te vinden. Erg handig want ik merk dat in deze eerste week veel vragen opdoemen.
Met vriendelijke groet,
Ton

2 Likes

Ha buurman, ik lig in Biddinghuizen, maar zal vast een keer langs Zeewolde zeilen de komende tijd. Heb het zelfde probleem (vrouw en dochter minder zeilers, zonen wel :wink: )
p.s. ik woon in Harderwijk, denk dat mijn boot in de winter wel naar zeewolde gaat (klussen in de hal)

Hartstikke mooi, dus de vindbaarheid via Google neemt langzaamaan toe?

Genoeg collega’s op de randmeren inderdaad. Eergisteren liep ik ook een clever hard voorbij, denk dat die in Spakenburg lag. Maar was niet helemaal eerlijk want ik had de code zero erop. Man wat een verschil met licht weer! Briljant

Dus mocht je nog anderen tegenkomen dan zeker attent maken op het forum. Ook leuk als je een profielfoto en wat profielinfo erbij zet. Hartelijk welkom en volop halen en brengen zeg ik!

Koen

Dag Hans, Dan komen wij elkaar vast een keer tegen. Mijn boot gaat deze winter ook in de hal in Zeewolde om te klussen.
Ik zag dat jouw boot nu in de haven van Molencaten Park Flevostrand ligt. In het weekend van 31 juli hebben wij daar een kampeerweekend met de kinderen en leg ik mijn boot daar in de haven. Dus als je dan in de buurt bent …
Groeten, Ton

Welkom Ton, en je zal zeker veel info hier vinden. Zelf ook nog maar net in het bezit van een Clever 23 en al veel inspiratie op kunnen doen. Heerlijk bootje.

Groetjes
Rob
En wat is de naam van je boot?

Rob, Het schip heet Windekind 2.0. We gaan het schip t.z.t. een andere naam geven.

Aha, deze dus:


Mooie uitvoering. Behoorlijk compleet. Zal je veel plezier aan beleven.
Vooral deze koelkast vond ik wel apart en ook wel weer mooi ingebouwd:

Zeer benieuwd naar je ervaringen.
Groetjes
Rob

ik zal eens kijken, plan is om elk weekend te zeilen deze zomer, maar tot nu toe druk druk druk… :stuck_out_tongue:

1 Like

Klinkt heel bekend :thinking: