Even voorstellen, ik ben André Bouma

Mijn naam is André Bouma, interim HR manager, geboren in Franeker, maar woonachtig in Goor, het Twente Haagje. We hebben onlangs en waterchalet gekocht op de Kuilart in Koudum met een eigen steiger. Dus een eigen boot ligt dan voor de hand. Ik vaar al 10 jaar in heel Nederland op een Bavaria 27 en een Egeyat 35, maar voor de Friese meren zocht ik een ander schip. Niet te groot en niet te klein, in mijn eentje te zeilen, ruime zitplaatsen en een hefkiel. Kortom: een Clever 23!

Scheepsnaam : SKIP

Scheepstype : Clever 23

Productiejaar : 1995

Serienummer : 508230117395

Welkom Andre. Mooie combi en ook wel heel verschillende zeilboten. En dan toch weer leuk dat je ook voor een Clever gekozen hebt. We zien je foto’s van de Clever nog wel een keer voorbijkomen.

Groetjes
Rob

He André

Welkom bij de Clever vrienden😄
Leuk dat je gekozen hebt voor de Clever.
Superleuke boot. We zitten in hetzelfde vaargebied en hebben als thuishaven Woudsend.
Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst
Hierbij onze Clever

Gr Tjitte

1 Like

1 Like

Hi Andre van harte welkom en onwijs veel plezier gewenst met je nieuwe boot. Spread the word zou ik zeggen als je andere sportina’s, clevers of vergelijkbaar tegenkomt. Er is ook een flyertje te vinden op de site. Als je er daar een paar van print en op de boot legt kun je nieuwe zieltjes winnen ook al zijn ze afwezig! :laughing:

Koen, kan je me ook zeggen waar ik op deze site alle leden kan vinden?

Hamburger menuutje drie liggende streepjes en dan gebruikers kiezen. Of users afhankelijk van je taal instellingen. Krijg je eerst een kaartje maar je kan ook op lijst klikken.

Koen