Even voorstellen: Arend op zoek naar een Sportina 680 / Clever

Hallo forumgebruikers,

Ik ben Arend, en heb me aangemeld bij het sportinaforum omdat ik op zoek ben naar een Sportina 680 / Clever.

Al een aantal malen heb ik er eentje gehuurd, de boot bevalt prima en ik zou er nu graag een willen kopen.

Wanneer iemand op het forum overweegt om zijn boot te gaan verkopen dan zou ik dat graag horen.

Vriendelijke groeten, Arend

Arends telefoonnummer is 06 126 40 191

Er staan momenteel wel 2 new classic 700’s op marktplaats die zijn ook vergelijkbaar maar iets jonger, weet niet welk budget je hebt?

Hoi Hans, dankjewel.

Ik ben specifiek op zoek naar de Sportina 680 / Clever 23.

De NC 700 heeft een iets hogere opbouw waar mijn vrouw zittend op de kuipbank niet overheen kan kijken.

Hartelijk bedankt voor het meekijken.

met de Clever heb ik dat probleem ook wel een beetje, ik heb er 2 kussens bij die dat verhelpen zonder dat de giek een probleem geeft :wink: (ik ben 1.83 dus gemiddeld voor een vent)

Arend:

https://www.marktplaats.nl/v/watersport-en-boten/kajuitzeilboten-en-zeiljachten/m1767133283-hele-fraaie-clever-23?previousPage=lr

hmm zwaard? mijn kiel zou 280 kilo wegen, en de diepgang is 1,40 meter, of is dit een bijzondere uitvoering? De trailer op de foto is te licht voor de boot waarschijnlijk :smiley:

Hallo Klaas, beste andere forumleden,

Dankjewel voor de tip van de Clever 23 op marktplaats.
We zijn vandaag beide Clever’s in Friesland wezen bekijken, de Clever van marktplaats hierboven (heeft overigens gewoon de standaard hefkiel) en ook de Clever die te koop is bij Terherne Nautic. Beide boten zien er verder prima uit.

Maar: wij zijn erachter gekomen dat we juist graag een Sportina 680 / Clever 23 willen van het nieuwere model, met o.a. de wat ‘rechtere’ achterkant.

Dus: Wij zijn nog steeds op zoek naar een Sportina 680 / Clever 23,
eentje van ná 1998.

Zouden jullie willen helpen zoeken?

Vriendelijke groeten,
Arend
06 126 40 191