Clever 23 - Tranquilo in de voorverkoop

in het voorjaar van 2021 overgenomen van onze bekende Gijs, geheel aangepast aan onze eigen wensen met vele andere accessoires, nieuwe zeilen en toch wel wat leuke zeiltochten gemaakt, komen we toch tot de conclusie dat we er toch te weinig gebruik van maken. Eerlijkheid gebied ons te zeggen dat we ook vele andere hobby’s hebben en dat het zeilen dan toch op het laatste plan komt. Rationeel beter om haar een betere schipper toe te wensen dan dat ze maar in de box blijft liggen. Emotioneel gaan we haar missen. Eerst hier eens even kijken of er belangstelling voor is om “Tranquilo” over te nemen. Een compleet lijstje zal ik asap maken voor wat je er voor krijgt. Zal ik hier toevoegen.

Vraagprijs nu in gedachte: € 11.750,- Compleet met alles er op en eraan.

De toegevoegde accessoires, zou ik altijd nog apart kunnen verkopen.
(Winterkleed, nieuwe accu, batterijmonitor, MPPT, muskietengaas, antenne, lattenbodem, keukengerei, reddingsvesten, houders voor reddingslijn, kaartenbak, pennenhouder, klokjes slaapvertrek, borstel met wateraansluiting, poetsapparaat, ontvochtiger, oude zeilen, de oude bak bij de entree, zit nu een (compressor) koelkast. etc…

Delen mag, ik zal het later plaatsen op Marktplaats
Rob & Ria

De volgende eigenaar zal er een mooie boot aan hebben, pimped to the max!

Laat potentieel geïnteresseerden maar weten van het forum, veel info voor nieuwe eigenaren.

Hier ook hobbies genoeg kan me er alles bij voorstellen. Maar als ik hem zou verkopen waarschijnlijk voor niets groters.

Koen

En afgelopen maandag hebben we onze “Tranquilo” over gezeild naar Stavoren. Met een prachtig windje uit het zuid-oosten verliep dit lekker vlot. De nieuwe eigenaar heeft haar hier overgenomen en overgezeild naar waar zij vandaan kwam. De nieuwe eigenaar zal de “Tranquilo” met liefde en respect bezeilen. Daar hebben wij alle vertrouwen in.

Groetjes van Rob & Ria.
Ik zal zo af en toe nog zeker dit forum bezoeken. Het blijft een heerlijk bootje met super veel mogelijkheden.